🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل، مُرده…

(ثبت: 216568) مهر 29, 1398 

و تو ای ماهیگیر!
که هر روز،
ماهیِ عطر زده ی
قرمزِ بیمار مرا
می هراسانی
در خش خش،
آمدنِ قایقِ پوسیده ی خود
گولِ قلابُ،
رزق و روزیت را
تو نخور
من عاشقم!
لیلی ام رفته و بیمارمُ،
تسلیم توام…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. درود بر شما همشهری
    زنده باشید🍃💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا