🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلتنگی

(ثبت: 243531) آذر 24, 1400 
دلتنگی

 

هیچ چیز
دلتنگی مرا نمی‌شُوید
جز نگاهت…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    آذر 24, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    . استاد ارجمند سال هاست در اغلب سایت ها
    . اشعار شما را می خوانم و می آموزم
    . کاش اندکی هم از این سبک سرودن فاصله بگیرید
    . ایام بکامتان و موفق باشید 🌺🌹🌺

    • درودها بر شما
      ممنونم از همراهی همیشگی‌تان
      چشم حتما
      تندرست باشید به مهر💐

  2. احسنت🌺

  3. طارق خراسانی

    آذر 24, 1400

    سلام و درود

    هیچ چیز
    دلتنگی مرا نمی‌شُوید
    جز//باران // نگاهت…

    ایهام خواهد داشت
    جز باران نگاهت که منظور اشک های توست
    هم نگاه پی در پی تو

    در پناه خدا
    🌿👏👏👏👏🌿

    • درودها بر شما
      ممنونم و سپاسگزارم از اینکه وقت گذاشتید و کامنت زیبایی برایم کاشتی
      تندرست باشید 💐

  4. محمد حسنی

    آذر 25, 1400

    دزود ها
    مرا هیچ آبی نمی شوید
    جز آب چشمه ی
    چشم هایت
    بداهه

    سر بلند باشید🍂🍂

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا