🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلشده

(ثبت: 267286) بهمن 4, 1402 

 

ای شادیِ من زِ حُسن رویت بی حَد
بر لوح دلم به غیر نامت همه رَد

من دلشده یِ دو چشم مستت هستم
از صبح ازل گرفته تا شام اَبَد

محمد رضا شرعی
شبگرد

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 4, 1402

    سلام و درود

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا