🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلواپسانه

(ثبت: 268615) فروردین 10, 1403 

 

وقتی که قهر، سمتِ دلم سنگ می شود
دیوانه، دل برای تو خب تنگ می شود

وقتی که اَخم می کنی ام، بی خیال، باز
بین من و تو فاصله فرسنگ می شود

من اهلِ صلح بودم و لب های سرخ تو
با مرگِ بوسه، وارد یک جنگ می شود

گفتی ریا و رنگ عزیزم قشنگ نیست
گاهی دلم به چاره پی رنگ می شود

دلواپسانه تجربه کردم صداقت و
دیدم حریفِِ ناز تو، نیرنگ می شود!

وقتی که نیستی به خدا گیج و خسته ام
ذهنم که هَنگ کرده سرم مَنگ می شود

دُختِ خدایگانِ شعور و محبتی
دل با شکوهِ مهرِ تو همرنگ می شود

5 مرداد 1399

 

 

نظرها 15 
  1. سیاوش آزاد

    فروردین 10, 1403

    سلام
    موید باشید

    • طارق خراسانی

      فروردین 10, 1403

      سلام بر تو‌ سیاوش که دوستت دارم
      نه کم‌
      به قدر شوق نگاهت
      به قدر برگ درختان
      به قدر بارش باران
      به قدر…
      سال نو‌مبارک
      سپاس از اینکه هستی

      در پناه خدا 🌱🙏🌹🌱

  2. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 10, 1403

    جناب طارق ارجمند
    درود بر شما
    موفق باشید و شادکام
    🙏🌺🌸🌹🌸

    • طارق خراسانی

      فروردین 10, 1403

      طلعت مهر را درود

      سپاس از مهر نگاهتان

      در پناه خدا🌱🌹🙏🌱

  3. برهان جاوید

    فروردین 10, 1403

    درود استاد گرامی
    زیباست و پر احساس
    پاینده و سلامت باشید
    🌺🌺🌺👏👏👏❤️❤️❤️

    • طارق خراسانی

      فروردین 10, 1403

      سلام و درود بر برهان عزیزم

      آدینه ات به شادی

      سپاس از مهر حضورت

      در پناه خدا🌱🙏🌹🌱

  4. علی معصومی

    فروردین 10, 1403

    لیچاره عقل پای دلم هنگ می شود
    پا در رکاب رفتن خود لنگ می شود
    ♡♡♡
    درودها استاد

    • طارق خراسانی

      فروردین 10, 1403

      سلام و درود

      سپاس از حضور زیبای تان

      در پناه خدا 🌱🙏🌹🌱

  5. معین حجت

    فروردین 10, 1403

    درود و دستمریزاد استاد👏👏👏🌺🌺🌺

    • طارق خراسانی

      فروردین 10, 1403

      سلام استاد گرامی
      جناب حجت

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌱🙏🌹🌱

  6. معصومه بیرانوند

    فروردین 10, 1403

    سلام و درود بر شما
    عاشقانه ی زیبایی بود

  7. اکبر رشنو

    فروردین 10, 1403

    سلام
    و
    درود ها

    استاد عزیز
    سال نو را
    با تقارن رمضان المبارک
    بر شما
    و خانواده ی بزرگتان تبریک گفته
    آرزوی سلامت و سربلندی برایتان از خداوند دارم🌹🌹🌹🌹👏👏👏❤️❤️

  8. شیدا شهبازی

    فروردین 11, 1403

    سلام و احترام
    بسیار زیبا
    دلواپسانه تجربه کردم صداقت و
    دیدم حریفِِ ناز تو، نیرنگ می شود!👌👌👏👏🌸

  9. صدیقه پناهنده

    فروردین 11, 1403

    درود.رقص قلمتان مانا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا