🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلواپسی

(ثبت: 790) بهمن 24, 1394 

تاتی تاتی …
قدم برمی داری
با پاهای کوچکت
آرزوهای بزرگت
و اطرافیان
لبخند می زنند

تاتی تاتی…
جاده ها
تو را می برند
و دلواپسی های مادرت
تمامی ندارد