🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دنبال تو ام………..

(ثبت: 232) آبان 25, 1394 
دنبال تو ام………..

می خواهم از امروز فقط مال تو باشم
گمگشته ی من باشی و دنبال تو باشم
در لحظه ی تحویل دعا کن که همیشه
در حادثه ها احسن الاحوال تو باشم
حافظ به دلم وعده ی دیدار تو را داد
ای کاش که من قسمتی از فال تو باشم….
آواز بخوان …! چنگ بزن….! شور به پا کن…!
تا دم نزنم ! کور و کر و لال تو باشم….
هم " عین" منی ، "شین" منی ، "قاف" بماند
آن گاه که در دفتر اقـــــبال تو باشم…
هر جا بروی باز به پا بوس تو آِیم
زنجیر شوم پای تو…خلخال تو باشم
من محو تو ام ! کاش رضایت بدهی تا
حدّاقلش گوشه ای خال تو باشم…
یک قول بده" تا به ابد مال خودم باش!"
می خواهم از امروز فقط مال تو باشم…….

نظرها 13 
  1. درودها بر شما.غزلی بسیار فاخر و دلرباست.نمونه ی شعری جوششی است و سراسر حسن و زیبایی است.آفرینها و حبذاهاتان.

  2. نگار حسن زاده

    آبان 25, 1394

    سلام بانوی غزل معصومه مهربانم….شعر بسیار بسیار زیبایی بود…واقعا لذت بردم…قلم هنرمندت همیشه ایام نویسا

    • معصومه بیرانوند

      آبان 30, 1394

      ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام

      ممنونم دوست عزیزم

      نظر لطفته

  3. آبان 26, 1394

    درودتان // زیبا و فاخر // دست مریزاد

    • معصومه بیرانوند

      آبان 30, 1394

      سلام و عرض ادب و احترام

      خیلی ممنونم

      سلامت و سعادتمند باشید

  4. سلام عزيزم
    شعرت جوششي از حال هوايت
    در بهترين حال به تصوير كشيدي

  5. سمانه تیموریان

    آبان 27, 1394

    درود معصومه عزیزم

    عالیست 

    در پناه حق 

  6. درود بر شما

    نویسا مانید و برقرار

  7. احسان ظاهری

    بهمن 7, 1394

    سلام بانو

    فکر میکنم در مصرع دوم اگر بنویسید

    {گم گشته ام باشی و دنبال تو باشم} شعرتون روانتر میشه

    سپاس

  8. فرهنگ باریکانی

    بهمن 8, 1394

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا