🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دنیا ۱

(ثبت: 3562) اسفند 15, 1395 

چرا بامن چنین هستی تو، دنیا
نکن با من از این مستی تو،دنیا
چه بد دیدی ز دستم بی مروت
که شمشیرت ز رو بستی تو،دنیا

نظرها 15 
  1. جواد مهدی پور

    اسفند 17, 1395

    چرا بامن چنین هستی تو، دنیا
    نکن با من از این مستی تو،دنیا
    چه بد دیدی ز دستم بی مروت
    که شمشیرت ز رو بستی تو،دنیا

    سلام و عرض ارادت محضر استاد حکیم

    دو بیتی بسیار زیبا و فاخری ست

    لذت بردم

    • علیرضا حکیم

      اسفند 17, 1395

      سلام و ارادت جناب مهدی پور عزیز

      سپاسگزار لطفت

  2. فرزاد امین اجلاسی

    اسفند 17, 1395

    درودها

  3. سحر جهانی

    اسفند 17, 1395

    سلام ودرود برشما استادحکیم گرامی..

    دوبیتی بسیار زیبایست…

    درپناه خدا

    • علیرضا حکیم

      اسفند 17, 1395

      سلام بانوی گرامی

      سپاس فراوان از حضور سبزتان

  4. طلعت خیاط پیشه

    اسفند 17, 1395

    درود بر شما جناب حکیم

    زیبا سروده اید.

    • علیرضا حکیم

      اسفند 17, 1395

      سلام و صد سپاس گرامی بانو

      لطفتون را سپاس

      موفق باشید

  5. درودهاااا

    لذت بردم دوبیتی زیبای شما

    قلمتان پرتوان استاد حکیم گرانقدر

    • علیرضا حکیم

      اسفند 17, 1395

      درود بانوی گرامی

      سپاسگزار لطفتون

      موفق باشید

  6. نگار حسن زاده

    اسفند 17, 1395

    درود بر شما جناب حکیم گرانقدر

    بسیار عالی

    پاینده باشید

    • علیرضا حکیم

      اسفند 17, 1395

      درودها بر شما گرامی بانو

      سپاس فراوان از حضور سبزت

      موفق باشید

  7. علیرضا آیت اللهی

    اسفند 17, 1395

    سلام

    « جانا سخن از زبان ما می گوئی »

    توفیقتان افزون

    • علیرضا حکیم

      اسفند 17, 1395

      درود بر استاد عظیم الشأن

      سپاسگزار حضور تان 

      باشید به سلامت

  8. مهدی صادقی مود

    اسفند 17, 1395

    سلام جناب حکیم عزیز

    قشنگ بود و حرف دل اکثریت

    درودتان

    • علیرضا حکیم

      اسفند 17, 1395

      درود بر شما دوست گرانمایه

      هزاران سپاس

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا