🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوری…

(ثبت: 215290) مهر 3, 1398 

فاصله را
کمتر کن
این جا
دلتنگیِ یک نفر
جلوی زیباییِ ماه را گرفته!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. علی معصومی

    مهر 3, 1398

    🌿🌺🌺🌺🌺

  2. زیبا می نویسید…
    آقای نعمت پور
    بااحساس خاص
    احسنت به شما…
    م. مهتاب

    • بانو ایزدپرست درودها
      حضورسبزتان بسیار ارزشمندست
      سپاس برای بودنتان
      در پناه حق

  3. مينا امينی

    مهر 4, 1398

    درود آقای نعمت پور

    نسبت به آثار پیشین ،پیشرفت داشتید .

    فقط یه مورد کوتاه درین اثر هست:

    فاصله را

    کمتر کن!

    این جا

    دلتنگیِ (یک نفر*)

    جلوی زیباییِ ماه را گرفته!

    *(نیازی به بودن این دو کلمه نیست هنرمند و به مفهوم هیچ لطمه ای نمیزنه _این یعنی حشو .)

    مانا باشید بزرگوار و قلمتان همواره سبز.💐

    • درودها بانو امینی
      سپاسگزارم از لطفتان که همواره میخوانی
      به نظرم این دو کلمه (یک نفر ) تعادل لفظ و معنی را در جمله به هم نمی‌زند و فساد معنی نمی دهد و دو کلمه که یک معنی را بدهد نیامد که حشو به حساب بیاید با آن دو کلمه خاص میشود و عام نمیوشد و قصد بنده هم خاص بودند بوده نه عام بودن
      بازم ممنونم از لطفتان که هیچگاه فراموش نمیکنم لطفتان را
      شادزی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا