🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوستت دارم

(ثبت: 243433) آذر 20, 1400 
دوستت دارم

 

دوستت دارم
چنان که ماهی آب را
پرنده آسمان را…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 20, 1400

    سلام

    زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👌🌿

    • درودها بر شما
      ممنونم از مهرتان جناب خراسانی
      تندرست باشید به مهر💐

  2. خسرو فیضی

    آذر 20, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    . استاد ارجمند زیبا و روشن 🌺
    . موفق باشید 🌺🌿🌺

    • درودها بر شما جناب فیضی
      سپاس بیکران از مکث نگاه‌تان
      در پناه حق
      بدرود💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا