🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دچار تو

(ثبت: 260708) خرداد 17, 1402 
دچار تو

همیشه چشم به راهم، چه انتظار قشنگی
به کار عشق تو گرم است دل، چه کار قشنگی

به یادگار گرفتم غم تو را که همین غم
برای عاشق شیداست یادگار قشنگی

چه ضربه ها به دلم زد طنین اسم ظریفت
نحیف و نازک و تردی، بزن سه تار قشنگی

بهار باشد و باشی پر از شکوفه درختان
تو از تبار بهاریّ و چون بهار قشنگی

تو کهنه دفتر عشقی، خمیر مایه ی شعرم!
کتیبه ی دل من بوده ای، شعار قشنگی!

منم چو برکه ی عاشق که دل به ماه تو داد و
دچار مهر تو شد دل، عجب دچار قشنگی

دوباره از تو چه پنهان دلم عجیب گرفته
بیا به تاخت سراغم چه شهسوار قشنگی…!

منم خمار تو و غرق در هوای رسیدن
به خوشه های نگاهت قسم خمار قشنگی…

 

معصومه بیرانوند

خرداد ۱۴۰۲

 

 

 

نظرها 15 
  1. پروانه آجورلو

    خرداد 17, 1402

    درود مهربانو
    قلمتان نویسا🌺

    • معصومه بیرانوند

      خرداد 17, 1402

      سلام و درود
      سپاس از حضورتان
      در پناه خدا پروانه ی عزیز
      ممنونم🌹🌹🌹🌹🌹

  2. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 17, 1402

    درود بر شما زیبا سروده اید
    👏❤️👏❤️👏❤️

    • معصومه بیرانوند

      خرداد 17, 1402

      سلام و درود بر شما
      خیلی ممنونم از حضور و نظر لطفتون
      سلامت باشید
      🌹🌹🌷🌺🌸🌸🌸

  3. محمدعلی رضاپور

    خرداد 17, 1402

    سلام و درود تان

  4. صفا یغمایی

    خرداد 17, 1402

    درودتان بانو
    زیباست .موفق باشید.
    🌺🌺🌺

    • معصومه بیرانوند

      خرداد 17, 1402

      سلام و عرض ادب
      خیلی ممنونم از حضور و نظر لطفتون
      سلامت باشید

  5. زهرا آهن

    خرداد 17, 1402

    درود بر شما مهربانو بیرانوند🙏🌹

  6. طارق خراسانی

    اردیبهشت 6, 1403

    سلام
    غزل زیبایی ست
    خوب شد باز نشر کردی و‌ سعادت خوانشش نصیبم شد
    یک‌مشکل کوچک‌‌وزنی در مصرع دوم‌ وجود دارد البته اگر من‌اشتباه نکرده باشم

    همیشه چشم به راهم، چه انتظار قشنگی
    به کار عشق تو گرم است دل، چه کار قشنگی

    همبشه چشم‌به راهم‌، چه کار قشنگی
    به کار عشق تو‌ گرمم‌ چه کار قشنگی

    باز هم‌ خودتون‌ بررسی بفرمایید
    خیلی خیلی معصومانه و‌دلنشین‌سروده شده
    اگر فرصتی دست دهد تضمینش می کنم

    در پناه خدا 🌱👏👏👏👏👏👏🌱

    • معصومه بیرانوند

      اردیبهشت 6, 1403

      سلام و عرض ادب
      راستش معمولآ اشعارمو تقطیع وزنی می کنم و یا به بزرگی نشون می دم ایشون چیزی نگفتن منم می رم دوباره تقطیع رو نگاه می کنم
      ممنونم از شما
      خوشحال می شم تضمین بشه

    • معصومه بیرانوند

      اردیبهشت 6, 1403

      عرض ادب مجدد
      بررسی می شه
      ممنون

  7. مهرداد مانا

    اردیبهشت 6, 1403

    سلام
    چه بخواهیم از آن برداشت هزاره گرایی داشته باشیم و چه برداشتی عاشقانه و خصوصی ، هر دو مورد زیباست و دست مخاطب برای هر دو دریافت آزاد است

    • معصومه بیرانوند

      اردیبهشت 6, 1403

      سلام و عرض ادب
      خیلی ممنونم از حضور و نظر لطفتون
      سلامت باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا