🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رد صلاحیت

(ثبت: 611) بهمن 3, 1394 

نزد قلب توصلاحیت من رد نشده
این منم  نامزد چشم خمارتو هنوز

 

با نگاهی تو بزن مُهرقبولی به دلم
تا نگردیده کسی عاشق زارتوهنوز

 

ماجد

نظرها 13 
  1. دینا پاکزاد

    بهمن 4, 1394

    آقای مصطفوی خیلی زیبا بود

  2. سمانه تیموریان

    بهمن 4, 1394

    عالی

  3. طارق خراسانی

    بهمن 4, 1394

    سلام و درود بی حد

    چهار پاره ی زیبایی ست

    دستمریزاد

    در پناه خدا………………………………………………………………….

  4. عسل رادمنش

    بهمن 4, 1394

    سلام و درود

    بسیار زیباست.مانا باشید

  5. سوگند صفا

    بهمن 4, 1394

    سلاااام

    کوتاه بود اما خیلی زیباااااا

    زنده باشین

    یاحق

  6. اکبر قاسمی

    بهمن 4, 1394

    باور کنید خیلی از شعرتون خوشم اومد

    سلام

    عاااالی بود

  7. نگار حسن زاده

    بهمن 7, 1394

    بسیار زیبا بود

    موفق باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا