🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رهایی

(ثبت: 228301) تیر 3, 1399 
رهایی

 

این روزها؛
گونه‌های یکسانم؛
زیر پای اشک‌هائی خشن،
–لگدمال شده‌اند…
وقت‌هایم می‌خواهند،
از یک تهاجم وحشی
پاندولی سرعتی بسازند
تا برسم به آرامشی کمیاب!
دستی بکش،
به شیارهای راه‌راهِ حدودی گمراه
تا فلشی مطمئن
به نگرانی‌ام
پایان
بدهد!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

نظرها
  1. امیر جلالی

    تیر 3, 1399

    با آنکه واژه ( رهایی ) دارای دو معنا بود و احساس می شد که هم برای همیشه و هم برای مقطعی از زندگی کاربرد داشت اما حس نویسنده حسی بود که تداوم نخواهد داشت …یعنی یا به پایان راه رسیده و یا بعد گذر زمان فراموشی به سراغش خواهد آمد.
    در مجموع چون حسی قوی در پشت آن بود بسیار قابل احترام بود و به احترام خواندمش…
    درود بر شما

  2. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  3. زیبا نی نگارید سعید جان.
    قمتان نویسا باد

  4. مسیب عبدلپور

    شهریور 1, 1400

    سلام

    احسنت بر شما

    👏👏👏👏👏👏👏🌹

  5. کوروش طالقانی

    شهریور 1, 1400

    درودتان

    احسنت
    دستمریزاد

    👏🙏👏

    لذت بردم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا