🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روزگار سرد

(ثبت: 4114) خرداد 3, 1396 

روزگارم لب پر و آکنده از سرما شده ست

توی فالم یک عجوزه ظاهرا پیدا شده ست

استکانی پرترک بر روی میز کافه ام

نیمه های خالی جانم پر از اما شده ست

خاطراتی کهنه دارم با زمستان تنت*

چند وقتی میشود دنیا فقط یلدا شده ست

واژه کم دارم برای وصف احساسم ولی

خوب میفهمم درونم آتشی برپا شده ست

بیصدا باید بمیرم نیمه شبها بعد از این

توی آبادی دلم با این غزل رسوا شده ست

گریه کردم روی زخم شانه های این غزل

بعد این جریان خدا هم با خودش تنها شده ست

بسکه پیچیدی درون پیله قندیلهات

آسمان ! نام تمام دختران یلدا شده ست

سمانه تیموریان

* این مصرع مطلع غزل بعدی بنده خواهد بود

نظرها 11 
  1. خرداد 3, 1396

  2. طارق خراسانی

    خرداد 3, 1396

    سلام بر سمانه  عزیز

    اشعار زیبایت راه کمال  را خوب طی می کنند

    آفررررین

    خیلی لذت بردم

    درپناه خدا همیشه شاد وسلامت باشی

    • سمانه تیموریان

      خرداد 5, 1396

      عرض سلام و ادب و احترام

      ممنون از حضور پرمهرتان . کوچکنوازی میکنید استاد عزیزم 

      می آموزم در محضرتان 

  3. مهران اسدپور

    خرداد 4, 1396

    درودها سرکار خانم تیموریان …

    دستمریزاد…

    مستفید شدم…

    قلمتان بی جوهر مباد …

  4. سحر جهانی

    خرداد 4, 1396

    درود برشما

    زیباست 

  5. مهدی رفوگر

    خرداد 5, 1396

    سلام … درود …. کم دیده ام با واژگانی ساده به این زیبایی سرودی در این روزگار شکل گیرد … شما  به جرات میتوانید پیروز میدان باشید …. تصویر نوشته های شما را مشاهده کردم …. برگزیده یا قطعات کوتاه پرمحتوایی داشتند و در خور تصویرها

    • سمانه تیموریان

      خرداد 5, 1396

      عرض سلام و ارادت

      ممنون از حضور پرمهر و لطف بیکرانتان

      شاگرد نوازی میکنید بزرگوار 

      پایدار و سعادتمند باشید 

  6. جواد مهدی پور

    خرداد 5, 1396

    درود بر شما باتو تیموریان گرامی

    بسیار زیبا و دلنشین سرودید

    لذت بردم از شعر قشنگتان

    سر بلند باشید به مهر

    درود هااااااااااااااا

    • سمانه تیموریان

      خرداد 5, 1396

      عرض سلام و ادب

      ممنون از لطف و حضورتان 

      پایدار باشید بزرگوار