🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روز آخر هفته

(ثبت: 214513) شهریور 15, 1398 

بریده ام
از این لحظه
از این دلتنگی‌
و بیقراری هایم
از این غروب نحس جمعه که تمامی ندارد برایم
از این صفرهای هر شبِ شبانه ام
از نبودنت
از نُت بی صدایی ات
مرا ویران کردی
حتی قاصدک ها و باد
از ویرانی ام
از بریدنم با خبرند
تو کجایی
که بریدنم از این زندگی را
نمیبینی…!

 

 

 

نظرها 10 
  1. حامی شریبی

    شهریور 15, 1398

    بخاطر
    پیاده روهای خسته ای
    که
    ساده ترین واژه های
    زندگی را
    هر روز
    تلخ میشنوند
    حوالی
    عصر جمعه را
    کمتر عابری
    قدم …
    میزند

    حامی شریبی

    درودتان باد گرامی

    • محمدرضا نعمت پور

      شهریور 15, 1398

      زیباست اندیشه و احساس نابتان
      سپاسگزار مهرتانم
      درودها بر شما

  2. طارق خراسانی

    شهریور 15, 1398

    سلام و درود

    دل بر جهان فانی عارف نمی سپا رد

    گو هر شناس دانا، خر مهره کی خریدن؟

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

    • محمدرضا نعمت پور

      شهریور 15, 1398

      درودها
      از لطف
      و مهرکلامت
      و حضور همیشه سبزت بسیارتشکرمی کنم
      شادزی

  3. مهتاب ایزدسرشت

    شهریور 15, 1398

    سلام سپاس از حضورتان
    بسیار زیباست
    💐در پناه خدا…

    • محمدرضا نعمت پور

      شهریور 15, 1398

      از دیدارتان بسیار شادمانم
      منت گذاشتید و به دیده ی مهر و زیبایی نگریستید
      درودها بر شما

  4. محمد ترکمان(پژواره)

    شهریور 15, 1398

    همه
    بریده اند و
    یکی می برد…

    درود… کوتاهی باب دل احسنت

  5. محمدرضا نعمت پور

    شهریور 16, 1398

    درودها بر شما جناب ترکمان
    بی شک زیبایی در نگاه شماست
    سپاسگزارم از مکث زیباتون
    شادزی

  6. سلام و درود بر شما بزرگوار

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺

    • محمدرضا نعمت پور

      شهریور 16, 1398

      درودها جناب فتحی
      شادم از دیدارتان
      سپاسگزار لطفتانم
      شاد باشید و تندرست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا