🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زائر دلشکسته

(ثبت: 263477) شهریور 11, 1402 
زائر دلشکسته

مهر تو از دلم
یک لحظه کم نشد
این اربعین گذشت…
امسال هم نشد!

دلتنگ صحن‌تان
عمری سروده‌ام…
نالایقم قبول!
تاریک بوده‌ام…

آغوش لطفتان
گویا مرا نخواست…
این کمترین هنوز،
دلداده‌ی شماست!

مظلوم کربلا!
آقای خوب ما!
ای‌کاش زودتر
دعوت کنی مرا…

دعوت کنی مرا
تا شاعرت شوم…
ای کاش سال بعد
من زائرت شوم!

«سیامک عشقعلی»

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. محمد رضا خوشرو

    شهریور 11, 1402

    درود جناب عشقعلی

    سروده خوبی بود

    برقرار باشید .

    🌹

  2. فیروزه سمیعی

    شهریور 11, 1402

    درودتان باد جناب استاد عشقعلی ادیب گرانقدر 🌞
    بسیار صمیمانه و دلنشین سروده اید💫☘️🕊️🌷🌱

    نویسا مانید وسبز باشید و سرفراز
    🌱🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌱🕊️💫

  3. برهان جاوید

    شهریور 13, 1402

    درود بر شما
    🌺🌺🌺👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا