🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زلیخا

(ثبت: 252189) مهر 28, 1401 
زلیخا

 

آنکه زیبا طلبی کرد ، دل زارم بود
دیده ام در پی دل ، از پی آزارم بود

هر که را حسن رخی داشت خریدم اما
چشم من منتظر یوسف بازارم بود

حلقه ی زلف شکن در شکنم را هر باد
دام هر صید کند ، شیوه و ابزارم بود

من زلیخا صفتم ، پیرهنت پاره کنم
تا شهادت بدهی دلشده ی زارم بود

عشق شبگردی و عاشق شدن عهد شباب
موجب غنچه شدن در همه گلزارم بود

 

محمد رضا شرعی
شبگرد
آبان ماه ۹۹

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سلام و درود

    لطیف و دلنشین …

    دستمریزاد .

    من باب یادآوری :

    تکرار قافیه در بیت دوم باشد بهتر است .

    🍃🍃💐🍃🍃

    • سلام و درود بر شما
      سپاس بی کران از لطف شما
      سپاس از نکته سنجی و دقت نظرتان
      سپاس

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا