🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زندگی

(ثبت: 224734) اردیبهشت 22, 1399 
زندگی

 

در شوره زار زندگی

نشسته ایم، به انتظار شیرینی…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    اردیبهشت 22, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. امیر جلالی

    اردیبهشت 22, 1399

    در میان فضایی که ذاتش تاریکی است هر چه چشمهایت را بازتر کنی فایده ای ندارد…
    زیبا بود و موجز
    درود بر شما

    • محمدرضا نعمت پور

      اردیبهشت 23, 1399

      درود بر شما
      سپاس از نگاه مهربانتان
      شادکام و تندرستی باشید
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا