🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زندگی

(ثبت: 234996) دی 9, 1399 
زندگی

 

نقاشم

در آینه‌ی خیالم

تو را می‌کشم

و آفتاب را با رنگی سرخ

طلوع می‌دهم

تو برایم چای می‌آوری؟

گونه‌ی گلرنگ مرا می‌چینی؟

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. 💐🌹💐🌹💐🌹💐

  2. مينا امينی

    دی 9, 1399

    🌸🌸🌸

    ممنونم از اشتراک گذاری هنرمند بزرگوار
    شاد باشید…

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا