🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زهر مار

(ثبت: 258113) فروردین 18, 1402 

 

آخرش این درد
زندگی را زهر مارم میکند
سبلان
عسل ندارد
تا بریزم بر کام دلم
دماوند خم میشود
روی زانو های من
نرگس فرامُش میکند
می‌رقصد روی چمن

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 12 
  1. طارق خراسانی

    فروردین 18, 1402

    سلام

    گل های نرگس باغچه ی دلت همیشه شاداب باد

    در پناه خدا🌱🌹👌👌👌👌🌹🌱

  2. پروانه آجورلو

    فروردین 18, 1402

    سلام
    قلمت نویسا👏🌺

  3. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 18, 1402

    درود بر شما
    🌹🌹🌹🌿

  4. محمدعلی رضاپور

    فروردین 18, 1402

    سلام و درود
    خدا قوت

  5. الیاس امیرحسنی

    فروردین 19, 1402

    سلام
    بسیار زیبا سرودید مهربانو هاشمی🌺🌺🌺🌸🌸🌸💐💐🌿🍃🙏

  6. مدینه ترکاشوند

    فروردین 19, 1402

    سلام
    دستمریزاد عزیز

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا