🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زیر پرچین شقایق ها

(ثبت: 572) دی 27, 1394 
زیر پرچین شقایق ها

 

گوهری آمده است

جنسی از نور

زلال است

چو آب…

آبی از چشمه ی  احساس

به دل ها جان داد

و چه زیبا

زیر لب زمزمه کرد:

«یک مدینه پاکی

گلی از جوشش عشق

جوشقانی گهری آمده است»

«چشم را باید شست»

تا گل آوازه ترین شاعر پاک

زیر پرچین شقایق ها باز

عاشقانه بسراید آن ماه:

»

«باد، گیسوی تو در شب یله کرد
جام لبریز شد و حوصله کرد
باغ سر مست شد از عطر تنت
صبر بی تاب شد از من گله کرد[1]»

 [1]. از خانم مدینه ولی زاده جوشقان