🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سارائیسم

(ثبت: 254514) دی 13, 1401 
سارائیسم

 

نکند دل به هوای تو ، هوایی شده باشد
یا دلم دلشده یِ یار بلایی شده باشد

ترسم این است بگیری ، رُخ مهتاب وش از من
دیدن روی من مست ، ز خطایی شده باشد

بِگُشا لعل و به حرفی ، دل من خوشتر از آن کن
که به میخانه ز مستی ، به نوایی شده باشد

وعده ی ِ وصل تو حوری ، به ثوابی که نکردم
شاید از مادر پیرم ، به دعایی شده باشد

گل پیراهن سارا ، به ارس می رود اما
نکند قسمت ما هم ، به جدایی شده باشد

 

محمد رضا شرعی
شبگرد
دی ماه 96

 

 

 

نظرها
  1. مهرداد مانا

    دی 13, 1401

    سلام
    و به نظرم داستان “سارای” که از عاشیق های ارس به جای مانده ، همچنان یک تراژدی زنانه ست . قرنها پیش از آن که بحث فمنیست به ایران برسد .

    • سلام بر مهرداد جان مانا
      دوست خوب
      یار وفادار
      وقتی پیامت را می خوانم کیفم کوک می شود
      شاد باشی و مانا

  2. جواد مهدی پور

    دی 13, 1401

    آپاردی سللر سارا نی
    بیر اجا بویلی بالانی

    💐🌿🌿🌿🌿🌿

    زیبا سرودید

    لذت بردم از شعر خوبتان جناب شرعی عزیز

    زنده باشید به مهر

    درود هاااا

    💐💐🙏🙏🙏👏👏👏👏🌹❤️

  3. علی معصومی

    دی 13, 1401

    درودها جناب شرعی نانین
    زیبا سروده اید
    ♤♤♤
    عطر پیراهن سارای ارس می آید
    آی ای زمزمه رود به نجوا بنشین
    ♧♧♧♧

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا