🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

نظرها
  1. امیر جلالی

    آبان 19, 1398

    این دقیقا همان پیامی است که رسولان و پیامبران برای بشر آوردند.
    نیکی و صلاح را از خود آغاز کن…
    درستی و راستی ، امری فردی است…
    فرد که درست شود… جامعه ای درست خواهد شد.
    درسی بود از محضر شما …
    درود بر شما

  2. عظیمه ایرانپور

    آبان 19, 1398

    درود بر شما
    عمیق و زیباست
    قلمتان سبز🌿

  3. مهتاب ایزدسرشت

    آبان 19, 1398

    می زنم نرد بادلی کی پاک
    آسمان ارچه گشت خانه خراب
    روزگارم فدای آن پاکی
    که شد ازچنگ نامرادان پاک
    قصه ام قصه بنی آدم
    خودم اما چودیو میدان چاک..
    دل حریم دلی به پاک رسیدم
    آسمانم شود چه رنگین تاک
    قلم وقلب را دهم دیوان
    خود خداحافظی
    جزاین، زچه باک…

  4. ولی اله بایبوردی

    آبان 19, 1398

    سلام و درودها

    استاد ارجمند

    اصلاح یک نفر اصلاح کائنات است

    آن یک نفر خودمان می باشیم ….

    اگر اصلاح شود …

    عالم گلستان می شود …

    مدعی گوید که با یک گل نمی گردد بهـــــــــار
    من گلی دارم که عالم را گلستان می کنــــــد

    پاینده باشید همچون مهر عالمتاب

    🌸🌸🌸🌺🌸🌸🌸

  5. ژیلا راسخ

    آبان 19, 1398

    درودها🍃💐🌹

  6. منصور شاهنگیان

    آبان 20, 1398

    آری :

    من اگر پاک ، تو اگر پاک ، خاک و دیارمان پاک …

    و شعری زیبا از سالار ِ شعر ِ پاک در گنجینهء شعر پاک …

    درودها بر استاد و دوست فرهیخته جناب طارق خراسانی بزرگوار …

  7. سپیده طالبی

    آبان 21, 1398

    سلام و عرض ادب حضورتان
    جناب استاد خراسانی گران قدر

    سروده ای زیبا و به معنا خواندم گرامی
    درودتان باد و پاینده باشید🌺

  8. سلام و درودها جناب طارق شاعر عزیز و عالیقدر

    دیدگاه زیباییست مانا باشید انشاءالله

    🌹🌹🌹

  9. محمد خسروی فرد

    آبان 22, 1398

    سلام و عرض ادب شاعر والامقام
    حکیمانه و ارزشمند سروده اید
    پاینده باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا