🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سفر به خیر

(ثبت: 229342) تیر 24, 1399 
سفر به خیر

 

صدای سوت قطار و مسافران صبور
نشسته ام به تماشای لحظه های عبور

من و تو با چمدانی پر از ترانه شدیم
به دل بریدن از این راه پر خطر معذور

سفر بخیر اگر چه خیال غربت من
به ذهن پاک تو اصلآ شبی نکرده خطور

که با خودت دل غم دیده ی مرا ببری
که هم قطار شوم با تو گرچه دورا دور

_برو سفر به سلامت!_همین؟-خداحافظ
تمام حرف من و تو! حکایتی ناجور…

صدای سوت قطار آمد و قلم در در دست
دوباره روح مرا بی تو می زند هاشور

که خط خطی شوم و بی تو زندگی نکنم…
” و ان یکاد” بخوانم به چشم هایی شور

” به رفتن تو سفر نه! فرار می گویند”*
قطار رفت و نرفتی…اشاره ی مآمور….

* تک مصرع از کاظم بهمنی

 

 

 

 

نظرها 16 
  1. طارق خراسانی

    تیر 24, 1399

    سلام

    شعر سفر زیبایی ست

    لذت بردم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👌🌿

  2. علی معصومی

    تیر 24, 1399

    درود ها بر شما
    زیبا سروده اید
    آفرین…..
    💐🌿

  3. جابر ترمک

    تیر 25, 1399

    درود
    خوشحالم پس از مدتها با این شعر زیبا زیارتتون می کنم
    شعر بسیار زیبایی است
    🌷🌷🌷🌷

  4. رسول رشیدی راد

    تیر 25, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  5. زیبا و دانشین و جذاب سرودید.
    احسنت بانو

  6. تیر 27, 1399

    درود بر شما واجب التحسین است
    روان و زیبا درود و هزاران درود
    🌹🌹🌹🌹🙏🙏🙏

  7. تیر 27, 1399

  8. طارق خراسانی

    اردیبهشت 8, 1403

    سلام و درود

    قند مکرر است
    خیلی دوست دارم

    در مصرع اول سهوالقلمی صورت گرفته و ” در ” دوبار تکرار شده

    صدای سوت قطار آمد و قلم در در دست
    دوباره روح مرا بی تو می زند هاشور

    در پناه خدا 🌹

    • معصومه بیرانوند

      اردیبهشت 8, 1403

      سلام و درود بر شما
      عه تا به حال توجه نکردم ممنونم

  9. حمید گیوه چیان

    اردیبهشت 8, 1403

    درود بر شما بانو بیرانوند بزرگوار
    بسیار بسیار سروده ی زیباییست
    قلمتان سبز و ماندگار
    شاد و سلامت باشید👏👏👏👏👌👌👌

    • معصومه بیرانوند

      اردیبهشت 8, 1403

      سلام
      و درود بر شما
      بسیار سپاسگزارم از حضور و نظر لطف شما
      سلامت باشین

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا