🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سمفونیِ بی سایه!

(ثبت: 257984) فروردین 14, 1402 
سمفونیِ بی سایه!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

(۱)

هیس!
یعنی سنگی
که هرگز صدا نمی‌کند!

وَ مرگ
ساکت‌تر از،
سنگ!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

(۲)

بی ادامه…
سال‌ها را می‌شمارم
مِثلِ انگشتِ هفت پشتِ مردگان
عینِ هیچ‌کسی‌ که نیست!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

(۳)

ساکُوتی!

پوشهٔ گوشم را
در بازارِ مسگرها جا گذاشتم

به خلوتِ خلوتم بیا!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سیّدمحمّدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند