🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سنگ

(ثبت: 256664) اسفند 7, 1401 

 

جسد قلبم
روی دوش سنگ
روزگار بچه زرنگ
محبت آمیخته با نیرنگ
شکسته چینی هفتاد رنگ
نام همزاد تنهایی من بهرنگ
تشییع پیکر آرزوهایم
نمی آیی؟

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. ‎گل بپاشید ،شکر در شکری می آید

    کوکب طالع سعد قمری می آید

    شکر و شیر به یمن قدمش پخش کنید

    نبض عالم به دو دستش، پسری می آید

    پسر شیر خدا،شمس سخا،بحر وفا

    سرو قدّی، به سران تاج سری می آید

    پسر فاطمه (س) را حالی ازین خوشتر نیست

    یاوری،هم قدمی،هم سفری می آید

    چشم زینب(س) شده روشن به علمدار حسین(ع)

    ماه منظر، گل صاحب نظری می آید

    این چه رازی ست که مولا گل و قرآن در دست

    روز میلاد تو با چشم تری می آید

    قلم عشق علم را به مه حیدر داد

    صفدری،جلوه ی خیرالبشری می آید

    غزل از نام ابوالفضل منور شده ،شکر

    کی ازآن نیمه ی شعبان خبری می آید؟

    دکتر نغمه مستشار نظامی

    • فاضله هاشمی

      اسفند 7, 1401

      بسیار زیبا و بسیار سپاسگزارم مهربان 🌹

  2. صفا یغمایی

    اسفند 7, 1401

    درودبرشمابانو
    زیباست.
    🌺🌺🌺

  3. محمدعلی رضاپور

    اسفند 15, 1401

    سلام و درود
    دست مریزاد
    سروشی زیبا از شما خوانده ایم. خدا قوت

    • فاضله هاشمی

      اسفند 16, 1401

      سلام بسیار سپاسگزارم مهربان 🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا