🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سه‌گانی " گل به اختیار "

(ثبت: 4371) تیر 8, 1396 
سه‌گانی " گل به اختیار "

هوالمحبوب

باغ، پر شد از علف؛

سَم نپاش؛

“گل به اختیار” باش!

نسیم محمدجانی

خرداد ۹۶