🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سه گانه جنگل

(ثبت: 883) اسفند 5, 1394 

 

برای دیدار سرو

پاشنه بلند میپوشد

کاج عاشق

***

جدا می‌شود از درخت

برگ زرد

در ابتدای پاییز

***

از شانههای هم

بالا می‌روند

درختان آفتاب ندیده

نظرها
  1. سوگند صفا

    اسفند 6, 1394

    سلام خانوم نوری عزیزززز…

    سه کوتاه…

    سه تا کشف…

    احسنت…

    خیلی زیبا بودن..

    نویسا باشین

    یاحق

  2. درود زیباست….

  3. نگار حسن زاده

    اسفند 6, 1394

    سلام نازنین بانو

    مثل همیشه بسیار عالی بودند

    لذت بردم

    درود بر شما

  4. علی معززی

    اسفند 8, 1394

    خیلی عالی…

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا