🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سوءتفاهم

(ثبت: 265857) آذر 3, 1402 
سوءتفاهم

═══════════════════════

رفت و آمد بیخودے دیوانہ وقتـم را گرفت

از جوانے تا بہ پیــرے تاج و تختم را گرفت

برگ برگِ آرزو، خورشیــــدِ بختم را گرفت

═══════════════════════

عمر را گفتم چرا چپ چپ نگاهم مےڪنے؟

═══════════════════════

════════════
سیّدمحمّدرضا لاهیجے
ساڪوتے. هند. دهلے‌نو
════════════

 

 

 

نظرها 10 
  1. معین حجت

    آذر 3, 1402

    آفرین…عالی👏👏👏💐💐💐

    • سلام و درود جناب حجت گرانقدر

      صبح و روز شما نکو

      از لطف و بزرگواری حضرتعالی سپاسگزارم

      🌺💐🌺

  2. صفا یغمایی

    آذر 3, 1402

    درودجناب لاهیجی سروش زیبائیست
    احسنتم.
    🌺🌺🌺

    • سلام و درود جناب یغمایی عزیز

      صبح و روز شما بهشت

      از لطف و محبت حضرتعالی سپاسگزارم

      🌺💐🌺

  3. سلام استاد دکتر لاهیجی
    بسیار زیبا سرودید🌺🌸🌺🌸

  4. طارق خراسانی

    آذر 5, 1402

    سلام و درود

    بسیار زیباست
    و چه زیبا با این مصرع شعر به پایان می رسد:

    عمر را گفتم چرا چپ چپ نگاهم مےڪنے؟

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌🌱

    • سلام و درود جناب طارق خراسانی

      صبح و روز نو بر شما بهشت

      از لطف و بزرگواری حضرتعالی سپاسگزارم

      🌸🌺🌸

  5. درودتان جناب دکتر لاهیجی عزیز
    بسیارزیباست
    زنده باشید به مهر

    • سلام و درود جناب استاد یزدانی

      صبح و روز نو بر شما بهشت

      از لطف و بزرگواری حضرتعالی سپاسگزارم

      🌸🌺🌸