🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سوال

(ثبت: 244886) بهمن 7, 1400 

 

فکر نمیکنم
آدم باید قد بلند باشد
دست های ماه
کشیده است
یک سبد توت فرنگی
کنار گذاشته ام
آسمان دوست دارد
راستی
عشق متولّد کدام فصل است؟
من بافتنی بلد نیستم

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. صفا یغمایی

    بهمن 7, 1400

    درودخانم هاشمی
    لطیف بود
    به لطافت گلهای بهاری
    افرین دخترم
    🌹🌹🌹

  2. طارق خراسانی

    بهمن 7, 1400

    سلام دخترم

    من بافتنی باد نیستم
    یعنی به من درست بگویید که عشق متولد کدام فصل است؟
    دخترم من می دانم
    چیزی هم از خود نمی بافم
    عشق در فصلی متولد شده است که تو چشم به جهان گشوده ای…

    در پناه خدا… 🌿👏👏👏👏👏❤️🌹🌿

  3. کمال کمالی

    بهمن 7, 1400

    درودو سپاس بزرگوار

    دستمریزاد عزیز زیبا و دوست داشتنی است

    👏👏👏🙏🙏🙏🙏🙏

  4. محمدعلی رضاپور

    بهمن 7, 1400

    سلام و درود 🌿🌿🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا