🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سیب ..

(ثبت: 1604) خرداد 10, 1395 

بسمه تعالی

اگر حوا نبود
سیب از درخت نمی افتاد
و آدم نمی خورد
پدرم  ، مرا از بهشت بیرون کرد
قرار است ،

مادرم بر گرداند ..