🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شاخ و برگ واژه ها

(ثبت: 3554) اسفند 15, 1395 

شاخ و برگِ واژه هايم ياد تو
باغ عشق من شده آباد تو
ديشب از ديدار تو باران گرفت
يك غزل روييده از ميعاد تو
************************
2-نيمه ي اسپند در تقويم عشق
اين نهال سبز هم تقديم تو
 
مه ناز نصيرپور

پانزدهم اسپند نود و پنج

روز درختکاری گرامی باد♥