🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شب قدر

(ثبت: 258262) فروردین 22, 1402 

 

امشب شب قدر است… خلصنا من الهم!
یادی کن از من با قنوت هر دعایت

دروازه های آسمان وا شد دوباره
قرآن به سر تا صبح بیدارم برایت…

ای حاجت معصوم من امشب روا شو!
گل داده بغض چشم هایم در هوایت…

 

◾شاعر: سیامک عشقعلی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):