🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شب های بی رمق

(ثبت: 230340) مرداد 20, 1399 
شب های بی رمق

 

چه کرده ای با من؟
آمدی
و مزه کردی طمع لبانم را
و مرا در اتاقی تاریک، از نبودنت
از صدایت
از بوی عطر آگینت
سپرده ای به آخرین شعرت
و خودت را ربودی و بردی
به آسمانی بی باور از جنس سکوتِ عشق…

چه کرده ای با خودت؟
سی برگ از دفترت را
از عشق و درس هایش
از شاخه های خشک و پوسیده از خیالِ خامت
از تنفسِ بی رمق در شب ها و ثانیه های گذرایش
و از بی وفایی بال هایم نوشته ای
من اینگونه نبوده ام!
ببین، چه کرده ای با من؟

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    مرداد 20, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. امیر جلالی

    مرداد 20, 1399

    و خودت را ربودی و بردی
    به آسمانی بی باور از جنس سکوتِ عشق…

    این تکه از اثر شما بسیار درخشان و برجسته و عالی بود.
    بهره بردم نیز…
    درود بر شما

  3. مینا یارعلی زاده

    مرداد 20, 1399

    درود آقای نعمت پور عزیز
    بسیار زیبا قلم زدید
    نویسا و مانا باشید همشهری خوبم🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا