🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شراره شعر من

(ثبت: 859) اسفند 1, 1394 

شیفته ام شیفته روی تو

                رهگذرم رهگذر کوی تو

اسم قشنگ تو به من جان دهد

       راز به من گوید و درمان دهد

همره تنهایی شبهای من

        شاه نشین دل شیدای من

عشق اگر حامی جانها شود

               رمز صمیمیت دلها شود

معنی تنهایی دل ناله نیست

           ناله بی حاصل دلداده نیست

شعر غمت را تو به من بازگوی

          از دل خود با دل من راز گوی

دست به دست من اگر می نهی

             بارقه ی عشق دگر می نهی

***

ای تو به لبخند سزاوارتر

            شاد بمان و دل ما شاد کن

ماجد