🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر جز منظره ای از شب تنهایی نیست

(ثبت: 508) دی 17, 1394 
شعر جز منظره ای از شب تنهایی نیست

روسری وا نکن این شیوه ی شیدایی نیست

دل سپردن به غزل شرط دل آرایی نیست

به کجا زل زده ای آینه ها منتظرند

بی وفایی هنر آینه پیمایی نیست

مصحف زلف تو را بوسه تلاوت می کرد

با وجودی که خم زلف تو هرجایی نیست

طعم لبخند تو انگار به هم می ریزد

شهر چشمان مرا گرچه تماشایی نیست

شوق آغوش تو در هر غزلی پنهان است

شعر جز منظره ای از شب تنهایی نیست

بنشین تا بنویسم غزلی مثل خودت

غزل روی تو جز عالم رویایی نیست

کاش می آمدی ای ماه من از سمت غروب

سهم من از تو پریشانی و رسوایی نیست

جابر ترمک بداهه