🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شلال موی رقصانت

(ثبت: 256863) اسفند 12, 1401 

 

زمین‌کِی‌ داشته‌‌مانند تو خوش‌چهره و مَشتی
دو چشم‌اینگونه‌ زیباو دوابرو اینچنین‌هشتی

رهاکن گیسوی‌ِچون آبشارت را که بی‌شک با
شلالِ‌ مویِ رقصانت سَر از شَلماشِ‌ سردشتی

رسـیدم آخـرِ دنـیا در اقـیانـوسِ چشـمانت
چه زیبا میبری با خـود مرا بی قایق و کشتی

چنانم‌کرده سرخوش‌رنگ‌ِ لبهایت که‌ مثلش را
نـدارد مسـتیِ نابِ شـراب انـدازه‌ی تـشتی

بیا با‌من کمی‌بنشین ، نچرخ اینگونه دلبرجان
دلِ رنـگـین کمان ها را نبَـر با دامـنِ رشـتی

بزن خود را به‌آغوشم که بی‌ مهرِ تو بی جانم
که‌هستم‌ساحلِ بی‌تاب و تو دریاچه‌ی‌طشتی

چه‌خوش‌باشد شبی‌تا صبح را با قل‌قلِ‌قلیان
بنـوشـم چای لیمو با تو با مـوسیقیِ دشتی

نشـستی بر دلم مانند لیلـی بر دلِ مجـنون
چنان‌رفتم به‌قربانت که‌دیگر نیست‌ برگشتی

امیربهنام ۱۴۰۱٫۱۲٫۱۲

 

 

 

نظرها 10 
  1. طارق خراسانی

    اسفند 12, 1401

    چه‌ خوش‌ باشد شبی‌ تا صبح را با قل‌قلِ‌ قلیان
    بنـوشـم چای لیمو با تو با موسـیقیِ دشتی

    سلام

    عاشق موسیقی دشتی هستم
    شاید این علاقه برگردد به تبار پدری که دشتی بوده اند.

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • امیر بهنام گل

      اسفند 12, 1401

      سلام و ارادت استاد عزیزم 😊😘❤️🌹🌷🌺
      درود بر شما و تبارتان 😍💐💐💐💐💐🌈

  2. امیر بهنام گل
    شاعر گل
    چه زیبا بود و روح انگیز
    کلامت گرم باد شاعر

    • امیر بهنام گل

      اسفند 12, 1401

      ســـــلام و درود جناب شرعی عزیز🌺
      متشـڪرم🥰🙏💐💐🌸
      شاعر که نیستم لطف دارید😘❤️🌹🌷🌺🌸

  3. علی معصومی

    اسفند 12, 1401

    به جنگل های گیلانت مرا هم میزبانی کن
    طلایی کاکل زیبایم ای چشم آبی رشتی
    💠💠💠
    دروودها بر شما
    جناب بهنام گل نازنین
    بسیار زیبا سروده اید
    ♡♡♡♡

    • امیر بهنام گل

      اسفند 12, 1401

      ســـــلام و درود جناب معصونی بزرگوار 🌺
      متشـڪرم🥰🙏💐💐🌸
      لطف دارید استاد☺️👏👏🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌸

  4. صفا یغمایی

    اسفند 12, 1401

    درودبرجناب گلِ گل
    عاشقانه‌ی زیبائی بود
    احسنتم.
    🌺🌺🌺

    • امیر بهنام گل

      اسفند 12, 1401

      درود سپاس جناب یغمایی عزیز
      ممنونم از لطفتون😘🌸🌺🌷🌹❤️💐🌿🍃

  5. سلام و درود
    بسیار زیباست
    لذت بردم
    سربلند باشید
    🌺🌺🌺🌺

    • امیر بهنام گل

      اسفند 14, 1401

      ســـلام و مهر بزرگوار🥰🍀🌸🌺
      متشـڪرم 💚
      روزگارتون پر از عشق 💞💘💗

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا