🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شهیدِ عشق

(ثبت: 253725) آذر 18, 1401 
شهیدِ عشق

 

به باغبان خبر دهید ، که باغ بی بهار مُرد
نیامدی به باغ و باغ ، شبی در انتظار مُرد

تو وعده داده بودی و شکستی عهد خویش را
بدان فقط که عاشقت ، شبی سر قرار مُرد

همه خوشی حال من ، ز حِسِ خوب بودنت
گذشت و رفتی و دلم ، چنین به حال زار مُرد

ز کوی من گذشته ای ، نظر به من نکرده ای
شنیده ام که گفته ای ، کِه بود در این کنار مُرد

به سوز ساز می کنم ، دوباره راز دل نهان
ولی دلم ز داغ تو ، کنار آن سه تار مُرد

شهید عشق می شود ، هر آنکه جان دهد ز غم
منم شهید عاشقی ، کز عشق آن نگار مُرد

 

محمد رضا شرعی
شبگرد
آبان ماه97

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا