🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شهید بازے

(ثبت: 265833) آذر 2, 1402 
شهید بازے

بمب‌ها
خیالِ ڪودڪانِ جنگ را
با مرگ
نقّاشے مےڪنند!

ــــــــــــــــــــــ
سیّدمحمّدرضا لاهیجے
ساڪوتے. هند. دهلے‌نو
ــــــــــــــــــــــ

 

 

 

نظرها
  1. فاضله هاشمی

    آذر 2, 1402

    می‌ریزه بمب و موشک
    روی سر یه کودک
    عروسک‌های گریون
    اسیر دست صهیون
    باید آزاد شه غزه
    خنده ها مزه مزه

    • سلام و درود سرکارخانم هاشمی
      روز خوش

      از لطف و بزرگواری سرکارعالی سپاسگزارم

      🌺🌷🌺

  2. معین حجت

    آذر 2, 1402

    درود جناب لاهیجی …
    دستمریزاد👏👏👏💐💐💐

    • سلام و درود جناب حجت گرانقدر
      صبح و روز آدینه شما بهشت

      از لطف و بزرگواری حضرتعالی سپاسگزارم
      🌺💐🌺

  3. صفا یغمایی

    آذر 2, 1402

    درودتان جناب لاهیجی عزیز
    کوتاهی عمیق وپرمعنا
    موفق باشیدوسلامت.
    🌺🌺🌺

    • سلام و درود جناب یغمایی گرانقدر

      صبح و روز آدینه شما بهشت

      از لطف و بزرگواری حضرتعالی سپاسگزارم

      🌺💐🌺