🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شکوفه‌های لبخندت

(ثبت: 235763) بهمن 7, 1399 

– شکوفه‌های لبخندت:

لبخند که می‌زنی،
(فرقی نمی‌کند)`
چارفصل، بهار می‌شودوُ،
شکوفه می‌دهد آنگاه
گلدانِ تبسمِ دهانت!
❤️
آکنده‌ست فضای خانه،
از عِطرِ سیب و،
گلابِ قمصرِ کاشان!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#هاشور_در_هاشور

 

 

 

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    بهمن 7, 1399

    🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹

  2. مدینه ترکاشوند

    بهمن 7, 1399

    بسیار زیباست
    لذت بردم
    درودتان باد
    🌼🌼🍁🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا