🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صدای دل ..

(ثبت: 967) اسفند 18, 1394 

بسمه تعالی

 

خطا شنیده ای از ما   کرم نما  بگذر

دوباره  مهر بورز    از گناه ما بگذر

 

میان طعنه و تعریف خلق   فرقی نیست

تو رود باش و از این سنگریزه ها بگذر

 

برای گوش تو  آواز های بسیاریست

صدای دل که نباشد  از آن صدا بگذر

 

هر آن بلا که تو را باز دارد از عشقت

بیا و سینه سپرکن    از آن بلا بگذر

 

من از نگاه ملیحانه   سخت بیمارم

نظاره کن که بمیرم  تو از شفا بگذر

 

زمان زمان عجیبیست ، دوست یعنی پول

نوشته روی خیابان ، از آشنا بگذر !