🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صندوق اعتبارات

(ثبت: 429) دی 4, 1394 
صندوق اعتبارات

« دودیم ؛ وگاهی آه ما ، بر آستانی  می رود »

……………..
برجامانده از غزل گمشده ها

………………………….

صندوق اعتبارات 

…………………….

 خودسری ، تن، صد قبـا ، بسیار جیب

سفره ها را ، مرغ و ماهی رُفت ؛ و رفت

دلبـری ها ، گر چه ، می افـزود ؛ بیش

طَفـره ها را، عذرخواهی گُفت ؛ و رفت

رایش سـوم شد ؛ اُزن لایــی ، شکافت  

حفره ها را ، کرد  چاهی مفت ؛ و رفت

 دایمی شد خبـط ؛ و از ضبط ، اوفتـاد

جفره ها را ، بخت شاهی جفت ؛ و رفت

تخت و رخـت ، از مـومیا ، نیلینه مـوم

زفـره ها را . بارگاهی ، خفت ؛ و رفت

 ……………………………………

1361 یا 2  اوایل پیروزی  انقلاب