🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طعم ناب زندگی

(ثبت: 235890) بهمن 12, 1399 

 

من همیشه می‌گویم
به آرامشِ آسمان‌ها قسم
به شوقِ حرف‌های ناگفته
به آزادی
به آرزوها
این بوسه است
عشق را سرِپا نگه می‌دارد…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    بهمن 12, 1399

    🌼🌺🌼🌺🌼🌺🌼

    • محمدرضا نعمت پور

      بهمن 13, 1399

      درود بر شما
      ممنونم ازنگاه و توجه هموارت
      شاد و سلامت باشی
      در پناه حق

  2. مینا یارعلی زاده

    بهمن 12, 1399

    درودها، بسیار عالی ، صمیمانه سخنی از دل🌹🌹🌹

    • محمدرضا نعمت پور

      بهمن 13, 1399

      درود بر شما
      سپاسگزارم از لطف و مهرتان
      بهترینها نصیبتان از روزگار باشید همشهری
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا