🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طلوعِ نبودن

(ثبت: 236535) اسفند 3, 1399 
طلوعِ نبودن

 

می‌نشینم کنار آه
و چشمان آبی تو را
با تارهای دلتنگی‌ام می‌نوازم
من غروب را سر می‌کشم
در وادی سقوط عشق…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    اسفند 3, 1399

    درود بر شما
    دستمریزاد
    روزتان پر از
    سرور و توفیق
    🙏🙏🌹🌸🌻

    • محمدرضا نعمت پور

      اسفند 7, 1399

      درود بر شما
      سپاس از نگاه شاعرانه و مهر حضورتان
      شادم از بودنتان
      🌺🌺

  2. حسین شیرکوند

    اسفند 3, 1399

    🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺

  3. امیر اصلانی

    اسفند 3, 1399

    غروب، سقوط خورشید است و

    خورشید، استعاره ی خوبی از معشوق است در یک عاشقانه ی شعله ور

    تارهای دلتنگی هم بسیار خوشنوا نشسته در این شعر زیبا

    لذت بردم جناب نعمت پور

    دستمریزاد

    💐💐💐💐💐

    • محمدرضا نعمت پور

      اسفند 7, 1399

      درود بر شما
      حضور ارزشمندتون بسیار سپاسگزارم
      ممنونم که همیشه همراهی می کنید قلمم را
      زنده باشید بزرگوار
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا