🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه هایی برای موعود(39)

(ثبت: 257162) اسفند 20, 1401 

 

شش شب به امید، شمع می افروزم

پروانه شدن، به عشق، می آموزم

شبهای قشنگ جمعه، تا صبح به شوق

در آتش انتظارتان می سوزم

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 20, 1401

    سلام سید بزرگوار

    عالی ست

    در پناه خدا 🌱🌹❤️👌👌👌👌👌👌❤️🌹🌱

    • سلام ودرود استاد طارق عزیز وارجمند
      سپاسگزارم ازاظهارلطف حضرتعالی
      خدائند پشت وپناهتان
      ❤️🌺🌺🌺🌺🌺❤️

  2. طلعت خیاط پیشه

    اسفند 20, 1401

    احسنت بر شما
    بسیار زیبا سرده اید
    🌹🌹🌹🙏🌿💐

    • سلام ودرود خانم طلعت پیشه عزیز وارجمند
      سپاسگزارم ازاظهارلطف سرکارعالی
      سرافرازباشید
      🌺🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا