🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق قاجاری

(ثبت: 239082) اردیبهشت 28, 1400 
عشق قاجاری

عشق قاجاری

دل سپردن هنرِ ساده و آسانی نیست
سهم دلداده بجز دیده ی گریانی نیست

ظاهراً مــــــردم آبادی ما دلشادند
در پس پرده ولی چهره خندانی نیست

عشق قاجاری من فال مرا هیچ مگیر
بخت و اقبال مرا در ته فنجانی نیست

دل عشاق پس از حادثه ها می لرزد
چکنم عهد و وفا در دل پیمانی نیست

عشق را گر بتوانی دگر آغاز مکن
که دراین واقعه ها قصه ی پایانی نیست

هر زمانی که صبا موی تو را شانه زند
گیره در پیچ و خم زلف پریشانی نیست

کس توجه به غم کهنه ی نسرین نکند
مونس جان تو راهست و مرا جانی نیست

#نسرین_حسینی
📚درد پا به ماه

 

 

 

 

نظرها 16 
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 28, 1400

    سلام

    عجب غزل گرم و زیبایی
    خیلی زیباست
    هر زمانی که صبا موی تو را شانه زند
    گیره در پیچ و خم زلف پریشانی نیست

    چقدر خوب زلف پریشان را توصیف کرده اید

    در پناه خدا

    🌿👏👏👏👏👏👌🌹🌿

    • فرخنده عابدینی

      اردیبهشت 28, 1400

      درود استاد.
      🌹🌹🌹

    • نسرین حسینی

      اردیبهشت 28, 1400

      درودها برشما استاد خراسانی عزیز بسیار سپاسگزارم از مهروحضور وسخاوت کلامتان
      برقرار باشید به مهر حضرت دوست 🌺🌺🙏

  2. فرخنده عابدینی

    اردیبهشت 28, 1400

    درود بانوی عزیز

    بسیار زیباست . خواستم شاه بیت پیدا کنم همه ابیات شاه بیت بودن 😊
    شروع شوق آور و پایان دل انگیزی داشت.

    روزگارتون پر از شادی و سلامتی🌹❤️🌹

    • نسرین حسینی

      اردیبهشت 28, 1400

      درودها برشما نازنینم بسیار سپاسگزارم از حضور پرمهرتون عزیز مانا باشید به مهر یزدان پاک 🌺🌺❤❤

  3. لیلا موسوی پناه

    اردیبهشت 28, 1400

    درودها نسرین بانوی بزرگوار

    زیبای زیبا ،من که لذت بردم

    قلمتان سرشار از زندگی🌺🌺🌺

    • نسرین حسینی

      اردیبهشت 28, 1400

      درودها نازنینم بسیار سپاسگزارم از حضور ونگاه زیباتون عزیز
      مانا باشید به مهر وعشق🌺🌺❤❤

  4. کبری محمدی

    اردیبهشت 28, 1400

    سلام
    اثری زیبا و دوست داشتنی
    قلم تان استوار
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • نسرین حسینی

      اردیبهشت 28, 1400

      درودها برشما نازنینم بسیار سپاسگزارم از حضور پرمهرتون عزیزم
      برقرار باشید 🌺🌺❤❤

  5. مجید محمدی

    اردیبهشت 28, 1400

    سلام و درود بر شما شاعر عزیز

    بسیار زیبا سرودید🌹

    دل سپردن هنرِ ساده و آسانی نیست👏👏

    • نسرین حسینی

      اردیبهشت 29, 1400

      درود برشما جناب محمدی گرامی
      سپاسگزارم از مهر حضورشون
      مانا باشید 🌺🌺

  6. رضا محمدصالحی

    اردیبهشت 29, 1400

    عشق قاجاری من فال مرا هیچ مگیر
    بخت و اقبال من آخر ته فنجانی نیست

    درود بانو

    خیلی خوب بود …. دستمریزاد 🌹🌹🌹

    • نسرین حسینی

      اردیبهشت 29, 1400

      درود وعرض ادب جناب محمدصالحی عزیز وگرامی
      بسیار سپاسگزارم از مهرورزی وحضور شما
      برقرار باشید به مهر حضرت دوست 🌺🌺🌺

  7. فاطمه صادقی

    اردیبهشت 29, 1400

    ❤❤❤
    دست مریزاد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا