🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عطر کول واتر

(ثبت: 224689) اردیبهشت 16, 1399 

 

تو این پریشونیه دل
شب هم ، چه زود اومده
تو آینه نگاه کنم
باز که میبینم ندارمت تو رو
دلم به اندازه ی تو
کمتر تو یکم زیاد
به خود ندیده بی قرار
باز میخوابونم این دلو
با کلی خواهش التماس
بهش میگم تو امشبو بگیر بخواب
میاد به خوابت این دفعه
قول دادم ها بیای نشم…
پهن نکنه اشک چشاش
سر راه گونه هات پیچ و خمه خیلی زیاد
تور میندازم واسه ماهی
تو قلابم میاد چشات
تاب و توان ندارم
واست دیگه نمیارم
یه گل رز یه عطر سرد
به اسم کول واتر زن
لم دادم و خواب دیدم
عکستو من ندیدم
با نفسی عمیقُ و آهسته بی دلیلو
گم شده ام من تو این سیاهی شب
دنبال تو گشتمو
از تو ندیدم نشون

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    اردیبهشت 16, 1399

    🌷🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا