🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عید آمد

(ثبت: 224654) فروردین 13, 1399 

 

عید آمد
با سبزه های نکاشته شده ی گندم و جو
با برف های نشسته روی درخت نارنج
با گردش خاطراتِ امسال
– آری امسال –
چه زیبا شده اند رنگ های طبیعت
و این بوی عطر شکوفه هاست
که می ریزد
بر آب های رفته بر زمین
و کلاغ ها، قار قار کنان
با بوسه های سبز
می روند سوی خیابانهای سیاه شهر
و رقص پولکِ ماهی ها
از تُنگ بلور
می رود به مهمانیِ فروردین
عید آمد
و تو هنوز در سر رسید غم هایم
حضورت را تیک می زنی
و این شمع ها
چرا این شمع ها گواهی می دهند
آغاز دوباره ی فصل تنهایی خویش را…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    فروردین 13, 1399

    سلام

    دستمریزاد

    تقدیمی : 🍃

    هر زمان عیدی است بر ما مسلمین
    ویژه بر آنان که باشد مؤمنین

    با بهاری روزهایی رفتنی
    یاد زم افتی خزانی در کمین

    ولی اله بایبوردی

    13 / 01 / 1399

    🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃

  2. علی معصومی

    فروردین 13, 1399

    درودها بر شما
    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا