🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عید آمد

(ثبت: 224760) خرداد 4, 1399 

 

عید آمد
با سبزه های نکاشته شده ی گندم و جو
با برف های نشسته روی درخت نارنج
با گردش خاطراتِ امسال
– آری امسال –
چه زیبا شده اند رنگ های طبیعت
و این بوی عطر شکوفه هاست
که می ریزد
بر آب های رفته بر زمین
و کلاغ ها، قار قار کنان
با بوسه های سبز
می روند سوی خیابانهای سیاه شهر
و رقص پولکِ ماهی ها
از تُنگ بلور
می رود به مهمانیِ فروردین
عید آمد
و تو هنوز در سر رسید غم هایم
حضورت را تیک می زنی
و این شمع ها
چرا این شمع ها گواهی می دهند
آغاز دوباره ی فصل تنهایی خویش را…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. فریبا نوری

    خرداد 4, 1399

    سلام جناب محمد پور گرانقدر
    عیدتان مبارک
    چقدر این شعر لطیف و بی تکلف و زیباست
    👏👏👏🌷🌷🌷

    • محمدرضا نعمت پور

      خرداد 7, 1399

      🌹🌹🌹🌹🌹
      درود بر شما
      حضورت را چون همیشه ارج می نهم
      و قدران این لطف بی انتها هستم
      در پناه حق

  2. سلام و عرض ارادت جناب نعمت پور
    خدا قوت و دستمریزاد
    عید فطر بر شما مبارکباد
    روز خوش
    🌷🌷🌷

    • محمدرضا نعمت پور

      خرداد 7, 1399

      درود بر شما
      ممنونم که مثل همیشه محبتتون رو دریغ نکردید
      خوشحالم که لذت بردید
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا