🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عیونُ الأخبارِ عشق

(ثبت: 256360) بهمن 28, 1401 
عیونُ الأخبارِ عشق

 

می‌شود درآن عشق کاشت
شعر برداشت
وَ غم را کنار گذاشت!

چشمانت را دوست‌دارم!
دوست‌دارم چشمانت را!

 

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ

پ ن:

قبله‌ام انتخابِ چشمانت

 

#کاشت #داشت #برداشت
#ادغام‌ِ_فرانوشت‌_با_هاشور

 

 

 

نظرها
  1. سلام و درود جناب دکتر مدهوش گرانقدر

    صبح و روز شما بهشت

    از لطف و محبت حضرتعالی سپاسگزارم، بزرگوارید

    روح درگذشتگان شما خاصه مادر گرانقدرتان شاد و در بهشت همجوار اولیاالله باشد!

  2. طلعت خیاط پیشه

    بهمن 28, 1401

    باعرض تسلیت به خانواده و دوستان و همراهان آقای محمد حسین محمدی.
    روحشون شاد و یادشان گرامی باد
    😔 💐😔 💐🌿🍃

    • سلام و درود بر استاد اخلاق و شعر
      عرض ادب

      از لطف حضورتان سپاسگزارم
      روح درگذشتگان شما قرین رحمت واسع الهی

      سایه شما مادر ادیب و فخیم نظر بر سر ما و شعر مستدام

  3. سلام و درود ارجمند بانوی ادیب
    شب خوش

    از لطف و کوچک نوازی سرکارعالی سپاسگزارم

    سلامت باشید بزرگوار

    روح درگذشتگان سرکارعالی قرین انعام و ارحام خداوند ودود در بهشت