🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غم ها

(ثبت: 226595) خرداد 7, 1399 
غم ها

 

آی آدم ها!
آی آدم ها!
دست بر دارید از بوی شقایق ها…

محمدرضانعمت پور
23 اردیبهشت 1399

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا